Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

Στο νοσοκομείο η Ανθή Βούλγαρη

Μια απρόσμενη περιπέτεια με την υγεία της βίωσε η Ανθή Βούλγαρη το μεσημέρι της Τρίτης 23/6, με αποτέλεσμα να αναζητήσει άμεσα ιατρική βοήθεια. Η δημοσιογράφος και παρουσιάστρια αποκάλυψε πως μέσα σε λίγη ώρα είδε το σώμα της να γεμίζει σπυράκια, γεγονός που την έκανε να φοβηθεί ότι υπέστη σοβαρή αλλεργική αντίδραση, οδηγώντας την εσπευσμένα σε κέντρο υγείας και στη συνέχεια σε αναζήτηση ειδικού γιατρού.

Το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου, μέσα από την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», η Ανθή Βούλγαρη περιέγραψε αναλυτικά όσα έζησε, αποκαλύπτοντας την ταλαιπωρία που πέρασε μέχρι να καταφέρει να εξεταστεί από γιατρό, ενώ παράλληλα εξέφρασε τον έντονο προβληματισμό της για τις ελλείψεις στο σύστημα υγείας και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην προσπάθειά της να βρει άμεσα ιατρική φροντίδα.

Η αποκάλυψη της Ανθής Βούλγαρη

«Κάτι με πείραξε εμένα εχθές, κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα και βγάζω σπιθουράκια σε όλο μου το σώμα. Ώπα λέω, αλλεργικό σοκ. Λέω ντάξει αναπνέεις, είσαι καλά. Εχθές το μεσημέρι που έφυγα από εδώ το έπαθα. Κλειστά όλα τα ιδιωτικά ιατρεία λέω εντάξει θα πάω στο κέντρο υγείας Κορωπίου. Λέω στον Κώστα πήγαινε βρες μου δερματολόγο, παθολόγο δεν είχε. Έναν γενικό γιατρό! Τι να μου κάνει ο γενικός γιατρός όμως; Μου λέει θέλετε δερματολόγο! Φεύγω ξεκινάω να πάω στο Συγγρός. 40 λεπτά, λέω αν είχα κάτι χειρότερο θα είχα μείνει στο δρόμο. Πες ότι με έπιανε αλλεργικό σοκ.. Φτάνω στο νοσοκομείο εκεί, 30 άτομα από έξω, καλά λέω τελειώσαμε. Είχε πάει η ώρα 18:00! Τελικά βρήκα στη Νέα Σμύρνη ένα γιατρό και κατέβηκα. Ρε συ δεν υπάρχει αυτό το πράγμα, να μην έχει στην ανατολική Αττική ένα νοσοκομείο. Τελικά έχω πάθει αλλεργία σε κάτι. Έχει πέσει το ανοσοποιητικό μου σύστημα. Κάτι λέει με τσίμπησε. Μου είπαν να κάτσω μια εβδομάδα. Μου είπε ότι μπορεί να σε κολλήσω (είπε στον Ιορδάνη). Έφαγα και αυγά και σοκολάτα και φράουλες. Λες να με τσίμπησε καμιά αράχνη; Δεν είναι το θέμα μας εγώ, το θέμα είναι ότι δεν γίνεται σε όλοκληρη περιοχή να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας! Κι αυτοί οι άνθρωποι τι να κάνουν;», είπε χαρακτηριστικά η δημοσιογράφος.

ΔΙΑΦΟΡΑ