Τετάρτη, 24 Ιουνίου, 2026

Μαθεύτηκε όλη η αλήθεια για την 36χρονη Μάγδα που πέθανε 4 μέρες μετά τον τοκετό – Έσβησε μετά το πρώτο της παιδί

Θρήνος στη Λέσβο για την 36χρονη γιατρό που πέθανε 4 μέρες μετά τον τοκετό: «Έπαθε ανακοπές κατά την αεροκομιδή»

Η άτυχη Μάγδα διασωληνώθηκε από τους γιατρούς στο νοσοκομείο Μυτιλήνης αλλά η κατάσταση της κρίθηκε σοβαρή και αποφασίστηκε να μεταφερθεί με ελικόπτερο στην Αθήνα.

Το χαμόγελο της έσβησε μόλις λίγες μέρες από τον ερχομό του πρώτου της παιδιού μετά από σοβαρές επιπλοκές που αντιμετώπισε η 36χρονη γιατρός στη Μυτιλήνη. Οι συνάδελφοι της έκαναν τα πάντα προκειμένου να την επαναφέρουν όμως δεν τα κατάφεραν με την ίδια να αφήνει την τελευταία της πνοή.

Λυπούμαστε, φαίνεται ότι υπήρξε ένα πρόβλημα αναπαραγωγής. Παρακαλούμε επαναφόρτωσε την εφαρμογή αναπαραγωγής βίντεο.

Συγκλονισμένη παραμένει όλη η τοπική κοινωνία από τον θάνατο της 36χρονης Μάγδας που έσκασε σαν κεραυνός εν αιθρία. Σύμφωνα με πληροφορίες, η γιατρός θα γεννούσε την Παρασκευή με καισαρική στο νοσοκομείο του νησιού, ωστόσο εν τέλει γέννησε φυσιολογικά. Η γυναίκα ανέβασε πυρετό μετά τον τοκετό και η κατάσταση της υγείας της επιδεινώθηκε. Τότε διασωληνώθηκε από τους γιατρούς στο νοσοκομείο Μυτιλήνης αλλά η κατάσταση της κρίθηκε σοβαρή και αποφασίστηκε να μεταφερθεί με ελικόπτερο στην Αθήνα. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της μεταφοράς της την Τρίτη άφησε την τελευταία πνοή της.

Η 36χρονη γιατρός ζούσε και εργαζόταν στην Μυτιλήνη με την οικογένειά της να κατάγεται από το χωριό Σκόπελος. Βαθιά συγκινημένος μιλάει στο newsit.gr ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΕΚΑΒ Μυτιλήνης για την δική τους χαμογελαστή «Μαγδούλα»: «Αν δεν βγούνε τα αποτελέσματα κανείς δεν ξέρει να πει τι ακριβώς έγινε. Ακούσαμε για μια επιπλοκή. Ήταν σε εμάς έναν χρόνο. Ήταν ένας άνθρωπος δοτικός με το χαμόγελο στα χείλη και επαγγελματίας την αγαπούσαμε όλοι και μας αγαπούσε. Ο άντρας της είναι και εκείνος γιατρός στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης. Είμαστε όλοι οι εργαζόμενοι σε άθλια κατάσταση».

Η Μάγδα για περισσότερα από 6 χρόνια ήταν στο νοσοκομείο Μυτιλήνης και συγκεκριμένα στο Τμήμα των Επειγόντων Περιστατικών. Παρά τον φόρτο εργασίας πάντα με το χαμόγελο στα χείλη βοηθούσε τους ασθενείς λέει στο newsit.gr o πρόεδρος εργαζομένων του νοσοκομείου Μυτιλήνης, Στάθης Κλεάνθης: «Ακούσαμε ότι υπήρξε μια επιπλοκή στον τοκετό. Από το νοσοκομείο είχε φύγει πριν από ένα χρόνο. Για αρκετά όμως χρόνια ήταν στο νοσοκομείο ειδικευόμενη και μετά γιατρός. Πήγε στο ΕΚΑΒ μόνιμη γιατρός. Ήταν πάρα πολύ καλός, ζεστός άνθρωπος, πάντα με το χαμόγελο και ήταν στα ΤΕΠ για 6 περίπου χρόνια. Ήταν ξεχωριστό άτομο και γι’ αυτό όλοι έχουμε σοκαριστεί. Με αγάπη και χαμόγελο πάντα προσέγγιζε τον κόσμο».

Η 36χρονη γιατρός πριν λίγους μήνες άφησε για λίγο την ιατρική, ένα επάγγελμα που αγαπούσε από μικρή, για να φέρει στον κόσμο το πρώτο της παιδάκι. Μάλιστα, ο άντρας με τον οποίο ετοιμάζονταν να παντρευτούν είναι και εκείνος γιατρός. Η 36χρονη γιατρός του ΕΚΑΒ πριν από περίπου τρία χρόνια είχε χάσει τον πατέρα της και τότε είχε γράψει στο Facebook: «Βιάστηκες να φύγεις μακριά μας… θα είσαι όμως για πάντα στη καρδιά, στο μυαλό και στη ζωή μου.. Θα σ αγαπώ για πάντα!».

Ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλης Γιαννάκος αναφέρει ότι παρά τις τιτάνιες προσπάθειες που έγινε από τους γιατρούς η κατάσταση της επιβαρύνθηκε την Κυριακή αποφασίστηκε η μεταφορά της στην Αθήνα και στην διαδρομή μετά από ανακοπές κατέληξε: «Είμαστε συγκλονισμένοι, σοκαρισμένοι. Θρηνούμε το θάνατο της 36χρονης συναδέλφου γιατρού του ΕΚΑΒ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ της μοναδικής στο Βόρειο Αιγαίο. Εξαιρετική συνάδελφος, εξυπηρετική, χαμογελαστή ήταν στη πρώτη γραμμή έως 6 μηνών έγκυος σηκώνοντας, εξυπηρετώντας έκτακτα υπέρβαρα πολλές φορές περιστατικά.

Έκανε ειδικότητα στα επείγοντα του νοσοκομείου Μυτιλήνης και προσελήφθη πριν ένα χρόνο στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης. Ο σύζυγος επίσης γιατρός του νοσοκομείου Μυτιλήνης. Παρασκευή εισήχθη για τοκετό και έφερε στο κόσμο ένα υγιέστατο κοριτσάκι το οποίο βρίσκεται στη μαιευτική κλινική. Οι συνάδελφοι το προσέχουν σαν δικό τους παιδί.

Σάββατο εμφανίζεται πυρετός στην 36χρονη και αντιμετωπίζεται με θεραπευτική αγωγή. Κυριακή επιβαρύνεται η υγεία της και εισάγεται στη ΜΕΘ. Διάσωληνώνεται, σταθεροποιείται όσο γίνεται και αποφασίζεται η διακομιδή της στο ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ το οποίο εφημέρευε όπου με συνεννοήσεις είχε βρεθεί κλίνη ΜΕΘ.

ΔΙΑΦΟΡΑ