Ο Μάικ Μπατίστ… ετοιμάζεται να γυρίσει και αυτός στο ΟΑΚΑ, ποιοι άλλοι θα βρίσκονται στον πράσινο πάγκο και ο μοναδικός βοηθός που παραμένει και με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς.
Στον Παναθηναϊκό επικρατεί κλίμα ενθουσιασμού μετά την οριστική συμφωνία και την επίσημη παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς – Η επιστροφή του πολυνίκη Σέρβου τεχνικού σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής για το Τριφύλλι, με τη διοίκηση να του προσφέρει τριετές συμβόλαιο και ταυτόχρονα να αυξάνει το αγωνιστικό μπάτζετ κατά 10 εκατ. ευρώ. Η κίνηση αυτή δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις του συλλόγου να επανέλθει στην κορυφή της Ελλάδας και της Ευρώπης, επενδύοντας σε έναν προπονητή που έχει συνδέσει το όνομά του με τις μεγαλύτερες επιτυχίες στην ιστορία της ομάδας. Ο Ομπράντοβιτς επιστρέφει σε ένα περιβάλλον που γνωρίζει άριστα και καλείται να δημιουργήσει ξανά ένα σύνολο ικανό να διεκδικήσει όλους τους τίτλους.
Όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου και έχουν μεγάλο ενδιαφέρον
Από τις πρώτες κιόλας τοποθετήσεις του στη συνέντευξη Τύπου, ο Ομπράντοβιτς ξεκαθάρισε ότι μπροστά του υπάρχει πολλή δουλειά – Ο έμπειρος τεχνικός στάθηκε στην ανάγκη να δημιουργηθεί μια ομάδα με ξεκάθαρη αγωνιστική ταυτότητα και καθημερινή συνέπεια, αποφεύγοντας τις μεγάλες δηλώσεις και δίνοντας έμφαση στην προσπάθεια που απαιτείται για να επιστρέψει ο Παναθηναϊκός στην κορυφή. Ενδιαφέρον παρουσίασε και η στάση του όταν ρωτήθηκε για τους συνεργάτες που θα τον πλαισιώσουν στο νέο του ξεκίνημα: Ο Σέρβος προπονητής δεν θέλησε να αποκαλύψει λεπτομέρειες, αφήνοντας ανοιχτό το θέμα για το επόμενο διάστημα. Στην πιάτσα ακούγονται ήδη έντονα δύο ονόματα που συνδέονται με το νέο τεχνικό επιτελείο: εκείνα του Μάικ Μπατίστ και του Βασίλη Ξανθόπουλου. Πρόκειται για πρόσωπα που γνωρίζουν πολύ καλά τον οργανισμό και θα μπορούσαν να συμβάλουν στη διαμόρφωση ενός επιτελείου με ισχυρό παναθηναϊκό αποτύπωμα.
O μοναδικός που θα παραμείνει στο προπονητικό επιτελείο από την προηγούμενη σύνθεση
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς επέστρεψε στον Παναθηναϊκό μετά από 14 χρόνια για να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή του τριφυλλιού με το οποίο έγραψε ιστορία στη EuroLeague.
Η παρουσίασή του έλαβε χώρα στο Platinum Lounge του Telekom Center Athens με 5 χιλιάδες φιλάθλους του Παναθηναϊκού να τον υποδέχονται θερμά και να τον αποθεώνουν και φυσικά τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο να κάθεται στο πλευρό του στο πάνελ.
Όπως είναι λογικό, μεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει για το επιτελείο που θα πλαισιώσει τον κορυφαίο Σέρβο προπονητή με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο ότι θα συνεχίσει να πορεύεται με τους ανθρώπους εκείνους που αποτέλεσαν βασικά κομμάτια της πορείας του τα τελευταία χρόνια. Στο πλευρό του «Ζοτς» θα βρίσκονται ξανά οι δύο στενότεροι συνεργάτες του, ο Τζόζεπ Μαρία Ισκιέρδο και ο Βλάντιμιρ Άντροϊτς, οι οποίοι τον ακολούθησαν τόσο στη Φενέρμπαχτσε όσο και στη δεύτερη θητεία του στην Παρτίζαν.

O μοναδικός που θα παραμείνει στο προπονητικό επιτελείο από την προηγούμενη σύνθεση είναι ο Σάββας Καμπερίδης.
