ΑρχικήΜπάσκετΣυγκινητικό μήνυμα Αταμάν από το αεροδρόμιο της Αθήνας

Συγκινητικό μήνυμα Αταμάν από το αεροδρόμιο της Αθήνας

Aυτό είναι το συγκινητικό μήνυμα με το οποίο είπε το δικό του «αντίο» ο Εργκίν Αταμάν από το αεροδρόμιο της Αθήνας, «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Παναθηναϊκός και Εργκίν Αταμάν ακολουθούν πλέον χωριστούς δρόμους έπειτα από τρία χρόνια κοινής πορείας. Ο Τούρκος προπονητής έκανε ανάρτηση στα social media από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», θέλοντας να πει το δικό του αντίο στην Ελλάδα.

«Κατά τη διάρκεια των τριών χρόνων μου στην Ελλάδα, θα ήθελα να ευχαριστήσω ειλικρινά όχι μόνο τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, αλλά και τον φιλικό και αδελφό ελληνικό λαό σε όλη τη χώρα για την αγάπη και την υποστήριξη που μου έδειξαν. Φεύγω με αμέτρητες υπέροχες αναμνήσεις και συναισθήματα που δεν μπορούν να εκφραστούν με λόγια. Πέρα από τις επιτυχίες και τα τρόπαια που πετύχαμε, η μεγαλύτερη υπερηφάνειά μου ήταν η ευκαιρία να συμβάλω στη φιλία μεταξύ του τουρκικού και του ελληνικού λαού. Σας ευχαριστώ όλους και αντίο».

Δείτε παρακάτω:

Τελευταία άρθρα

Από το… πουθενά κίνηση – έκπληξη με Φαλ ο Παναθηναϊκός!

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε την εποχή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς με μια μεταγραφή-έκπληξη!

Στο ΣΚΑΪ τα τηλεοπτικά δικαιώματα της GBL για τα επόμενα τρία χρόνια

Νίκησε την ΕΡΤ σε αυτή την τηλεοπτική κόντρα. “Λευκός καπνός” για τον ΣΚΑΪ βγήκε το μεσημέρι της Τετάρτης (24.06.2026) από το ΔΣ του ΕΣΑΚΕ, σχετικά...

Δήλωση…. άδειασμα Ουόκαπ για Ολυμπιακό: “”Mας αρέσει εδώ αλλά πρέπει να πηγαίνεις εκεί που σε σέβονται και σε πληρώνουν”

Σύννεφα στον Πειραιά και... άδειασμα Ουόκαπ σε Ολυμπιακό για το... συμβόλαιο του και τον σεβασμό και τα χρήματα που δεν λαμβάνει. Οι δηλώσεις του Τεξανού...

Περισσότερα σαν αυτό

Από το… πουθενά κίνηση – έκπληξη με Φαλ ο Παναθηναϊκός!

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε την εποχή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς με μια μεταγραφή-έκπληξη!

Στο ΣΚΑΪ τα τηλεοπτικά δικαιώματα της GBL για τα επόμενα τρία χρόνια

Νίκησε την ΕΡΤ σε αυτή την τηλεοπτική κόντρα. “Λευκός καπνός” για τον ΣΚΑΪ βγήκε το...

Δήλωση…. άδειασμα Ουόκαπ για Ολυμπιακό: “”Mας αρέσει εδώ αλλά πρέπει να πηγαίνεις εκεί που σε σέβονται και σε πληρώνουν”

Σύννεφα στον Πειραιά και... άδειασμα Ουόκαπ σε Ολυμπιακό για το... συμβόλαιο του και τον...