ΑρχικήUncategorizedΣε… πανικό στον Πειραιά - Ανέβασαν και κατέβασαν ανακοίνωση !

Σε… πανικό στον Πειραιά – Ανέβασαν και κατέβασαν ανακοίνωση !

Φαίνεται πως τα έχουν λίγο… χαμένα στον Πειραιά κάνοντας κινήσεις πανικού.

Συγκεκριμένα,  η ΚΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε ανακοίνωση η οποία κατέβηκε μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, και στην συνέχεια ανάρτησε  νέα με αλλαγές.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού μετά τις αλλαγές : 

Η ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ είχε προειδοποιήσει εγκαίρως τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας για τις προθέσεις του Δ. Γιαννακόπουλου να εμφανιστεί στο γήπεδο ΣΕΦ με αποκλειστικό σκοπό να δυναμιτίσει το κλίμα, επαναλαμβάνοντας τις γνωστές παραβατικές συμπεριφορές του.

Αυτό είχε καταστεί σαφές μετά τις χυδαίες ύβρεις και χειρονομίες του Δ. Γιαννακόπουλου κατά τη διάρκεια του Final Four και τις πρόσφατες απειλητικέςαναρτήσεις του εις βάρος των φιλάθλων μας.

Συγκεκριμένα, με τις από 29/5 και 1/6 επιστολές μας προς τις αρμόδιες αρχές και την Πολιτεία ζητήσαμε να απαγορευθεί η παρουσία του κ. Γιαννακόπουλου στο γήπεδο ΣΕΦ καθ’ όλη τη διάρκεια των τελικών αγώνων του Ελληνικού πρωταθλήματος 2024-2025.

Δυστυχώς δεν εισακουστήκαμε. Η χθεσινή ντροπιαστική παράσταση του Δ. Γιαννακόπουλου θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί.

Τελευταία άρθρα

Πήρε θέση η γυναίκα του Ναν: “Να επέμβει η Κυβέρνηση – Αφήσαμε τη χώρα μας για το μπάσκετ!” (ΦΩΤΟ)

«Αυτό είναι απαράδεκτο. Το μπάσκετ πρέπει να είναι διασκεδαστικό και ψυχαγωγικό, όχι να παλεύεις για τη ζωή σου. Σε αυτό το σημείο πρέπει να...

Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση Γιαννακόπουλου!

Με ανάρτησή του ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έστειλε το δικό του μήνυμα. «Η μιση ομαδα τραυματιες. Οσοι εχουν μεινει ειναι με χαλασμενα μυαλα απο αυτα που...

Περισσότερα σαν αυτό

Πήρε θέση η γυναίκα του Ναν: “Να επέμβει η Κυβέρνηση – Αφήσαμε τη χώρα μας για το μπάσκετ!” (ΦΩΤΟ)

«Αυτό είναι απαράδεκτο. Το μπάσκετ πρέπει να είναι διασκεδαστικό και ψυχαγωγικό, όχι να παλεύεις...

Αυτή είναι η πρώτη αντίδραση Γιαννακόπουλου!

Με ανάρτησή του ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έστειλε το δικό του μήνυμα. «Η μιση ομαδα τραυματιες....